Prima pagină APICULTURA GENERALA PAGINI PERSONALE ! CINE SUNT EU ?

In aceasta rubrica iti poti prezenta stupina proprie , metode de lucru , tehnici personale si in general tot ce te reprezinta pe tine ca apicultor .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

rusu vasile

Mesajde vasea57 » 09 Aug 2011, 20:45

buna seara sunt un incepator cu 4 familii de albine de fapt roiuri de anul asta mai bine zis Am reusit sai aduc la 8 rame fieare acoperite zic eu destul de bine inca nu prea ma pricep sa evaluez depozitele pt iarna deci putin ajutor . Asa am uitat sa ma prezint sunt din jud neamt com vanatori neamt am 27 de ani si mam apucat de apicultura din hobby .
pana acuma am facut 2 hraniri suplimentare desi am cules am zis sa le ajut iar in seara aceasta a fost a 3 cu sirop 3/1 facut dupa retete de pe acest forum
am mai patit si o mica istorie o familie sa hotarat sa fugareasca trantori si eu eram prim preajma eu incepator e furtisag imi zic si incep sai afum si sai gonesc si care stateau ii omoram si asa am omorat eu vreo 10 trantori pana sa sun la un apicultor care mi a explicat care e treaba si a mai ras si de mine :lol: . deci toate au un inceput
cam atat pt moment promit sa revin
greu e doamne la-n ceput da razbat eu pan 'laurma
vasea57

Re: rusu vasile

Mesajde ves.lucian.zabrani » 09 Aug 2011, 20:50

salut Vasile . ma bucur pentru tine si pentru cei 4 roi !!! si eu asta toamna tot 4 am avut . cu ajutorul Domnului acum am 26 . cauta postarile lui Adi Hodis si acolo vei citi perioada in care se face stimularea si dupa perioada in care se face completarea cu sirop . multa sanatate tie si familiei tale !!!
Sa traim cu si in HRISTOS , singura noastra bucurie si nadejde neinselatoare !!!
Se poate trai fara sa ai albine !!! DAR CE ROST ARE ???
Nu-mi pare rau ca ma inteapa albina !!! Imi pare rau ca moare dupa ce ma inteapa !!!
ves.lucian.zabrani