Prima pagină APICULTURA GENERALA PAGINI PERSONALE ! CINE SUNT EU ?

In aceasta rubrica iti poti prezenta stupina proprie , metode de lucru , tehnici personale si in general tot ce te reprezinta pe tine ca apicultor .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Sunt incepator in ale albinaritului

Mesajde Vasia » 08 Aug 2019, 06:49

Sunt Vasia.Sunt incepator in ale albinaritului si va marturisesc va am inceput aceasta activitate ca un hobby dupa ce am citit un curs de apicultura, fiind fascinat de viata acestor ,,animalute''.Am doar 3 familii si un roi facut in acest an.In speranta ca voi fi ajutat cu unele sfaturi venite din partea dv.va doresc toate cele bune!
Vasia
 
Mesaje: 4
Membru din: 17 Mai 2019, 11:31

Re: Sunt incepator in ale albinaritului

Mesajde ignatov andrei » 08 Aug 2019, 14:32

Buna Vasia!
Bafta si bucurii sa ai de la "animalute"!
Ia zi, asa, la ureche: de unde esti, unde stai... te tragi cumva din comunitate ruseasca, sau "vasia" inseamna altceva...?!?
ignatov andrei
 
Mesaje: 5315
Membru din: 28 Ian 2013, 18:53
Localitate: Vaslui

Re: Sunt incepator in ale albinaritului

Mesajde Vasia » 29 Aug 2019, 21:44

Credeti ca o matca tanara se mai poate imperechea la jumatatea lunii septembrie,in conditii bune de vreme?
Vasia
 
Mesaje: 4
Membru din: 17 Mai 2019, 11:31

Re: Sunt incepator in ale albinaritului

Mesajde FLORINELU » 30 Aug 2019, 20:27

da se poate,vezi ca nenea Andrei te-a intrebat ceva,daca tu ocolesti raspunsurile tot asa vei si primi raspunsuri la intrebarile tale, sau e asa un mare secret raspunsul?in cazul acesta ma retrag si imi cer scuze.
Avatar utilizator
FLORINELU
 
Mesaje: 2224
Membru din: 26 Sep 2011, 18:44
Localitate: TIMISOARA

Re: Sunt incepator in ale albinaritului

Mesajde jonny_it » 30 Aug 2019, 20:46

Vasia scrie:Credeti ca o matca tanara se mai poate imperechea la jumatatea lunii septembrie,in conditii bune de vreme?