In tamplarie, cand se monteaza o rama, indiferent ca e stup, rama de tablou sau sicriu, se foloseste un sablon dublu. Si pentru interior si pentru exterior. Tot ce nu intra la fix in sablon, se intoarce la rectificat, sau e rebut. Sablonul omului din video, are multe cusururi.
Drumul spre succes, este tot timpul in constructie.
[quote="Bee Happy"]In tamplarie, cand se monteaza o rama, indiferent ca e stup, rama de tablou sau sicriu, se foloseste un sablon dublu. Si pentru interior si pentru exterior. Tot ce nu intra la fix in sablon, se intoarce la rectificat, sau e rebut. Sablonul omului din video, are multe cusururi.[/quote]
Si eu am ajuns la aceeasi concluzie Am pus o intrebare despre felul cum se lucreaza cu cepuri.Nu stiam.Am lucrat cu burghiu , ptr cepuri si nu a iesit . M-am informat in alta parte.
MyBees scrie:Si eu zic ca e faina cutia(suportul ala pentru asamblare). Aratati-ne si noua ca aveti voi mai bun...
Ce sa vezi mai bun ? ... ai deja.E croit la cote si asamblat prin presare in ... "televizor", nah e mai bun ? ... iese mai bine ?.
Fişiere ataşate
Albinutele = viata ... importantele albinute ... ” daca albinele ar disparea, omenirea ar mai trai 4 ani. Albert Einstein ”. http://adihodis.sunphoto.ro/
Pentru asamblarea cutiilor eu folosesc un anumit tip de presa ,cu ajutorul acesteia presez f f tare laturile ,le reglez la 90 g cu echerul prin insurubare -desurubare piulite de la aceste corniere ,folosesc aracet si negrese pt lemn . Incerc sa pun citeva poze ,le aveam mari si nu-mi permitea forumul ,acum le-am micsorat .
acea crestatura din varful holzsurubului e ca un fel de tarod si holzsurubul isi face singur filet pe cand astea de la noi se infileteaza prin rasucire rupand fibra
Onorabililor,sa fim generosi:daca putem, sa resuscitam si capra vecinului!
Deci ce suruburi ar trebui sa folosim? Se gasesc? Ma refer la un anume tip si dimensiune..
Sezi bland si continua! NU moare Moldovanul cand vrea Mayasul!
“Tracii mai povestesc că teritoriile de dincolo de Istru ar fi ocupate de albine şi că din această cauză oamenii n-ar putea merge de ele mai departe“ (Herodot, Istorii, V.10)