FBkul este luat incet de instagram - tinerii prefera mai mult filmele decat povestile...
Dar ...la noi ajunge mai tarziu...nu ma refer la tineri
Sanatace!
mellis scrie:FBkul este luat incet de instagram - tinerii prefera mai mult filmele decat povestile...
Dar ...la noi ajunge mai tarziu...nu ma refer la tineri
Sanatace!
MyBees: Daca ai abilitatile "tehnice" necesare eu as le-as putea acoperi pe celelalte de mai sus si l-am putea face impreuna. Nu e nevoie chiar de 5 oameni. E nevoie de cateva ore de lucru de programare/web design.
Hai sa rezolvam "imposibilul" ala
Mircea: Ai trecut doar cu privirea ...d`aia ti-au ramas gargauni in cap.
Marian: Asa de curiozitate cu ce te ocupi ?
Tie iti spun ca esti pe aratura.....da rau de tot. Sau ca esti tipul de idealist vesnic (si nestiutor) si ca tratezi internetul ca acum 10-15 ani . Intre timp s-au schimbat multe.
Marian: Si ca sa nu spui ca vorbesc vorbe, gandeste-te la cateva chestii : cum creezi continut de calitate (iti trebuie mii de pagini pentru a fi eficient) ?.... cum clasifici magaoaia ta pe o gama larga de cautari (pe tema netul este super saturat) ? ....cum elimini reticienta si individualismul apicultorilor (care exista) ?.....cu ce iesi nou in fata (cu nimic) ?....cum impui o chestie de nisa .....etc.
1 cum creezi continut de calitate (iti trebuie mii de pagini pentru a fi eficient) ?
cum clasifici magaoaia ta pe o gama larga de cautari? (pe tema netul este super saturat)
cum elimini reticienta si individualismul apicultorilor (care exista)
Mircea: Traim in era FB-ului, unde mesajul simplu ajunge mult mai usor si direct la potentialul cumparator.
Mandra noastra (BZ) a spus cateva chestii interesante pe tema, da vad ca nu a prea fost bagata in seama. Una dintre cele mai faine idei era ca produsul (miere, polen, etc, in cazul ei vinul) trebuie atasat unei imagini . Ea a ales ca imaginea sa fie chiar propria imagine . Interesant si eficient
Mircea: Vrem nu vrem, netul e in continua schimbare . Ieri au fost site-urile...azi e FB-cul ....maine sigur va fi altceva.
A ne intoarce in timp , nu ajuta pe nimeni si e pierdere de vreme
Oricum nimic nu e usor.
yuonyuon: la noi problema e cu mediul vanzari online care e inca primitiv si nici nu cred ca va deveni cine stie ce in viitor .asta datorita puterii "imense " de cumparare in romania
ilseparatios scrie:Nascut si crescut in Vaslui, Am absolvit Facultatea de Management & Marketing in Bucuresti Am o experienta de peste 9 ani in Management & Marketing aplicat. In ultimii 9 ani am lucrat in retail in companii de top din Bucuresti /Middle Est / UK( Qatar, Dubai, Arabia S. Londra) Responsabil de afaceri cu un turnover de aprox 2 mil de $. Am pus pe picioare 4 magazine off-line (400 - 900 mp2) si am contribuit la altele 2. Am lucrat cu peste 80 de nationalitati/culturi/religii de-a lungul timpului din care am invatat enorm.
Am un bagaj de cunostinte consistent despre dezvoltarea unui brand si experienta in maketing off-line. Cum ar fi, campanii de marketing, campanii discount, interpretare rapoarte, cum ar fi P&L, Conversion, LFL, Rotation, Life Time Value si multe altele.. Imi place sa vand, si stiu sa o fac.
Online marketing e o pasiune, am cunostinte decente de SEO ( search engine optimization) Web development care merg mana in mana cu experienta off-line pe care deja o am.
ilseparatios scrie:dar din punctul ala trebuie stiut exact ce facem mai departe si cum educam consumatoru
MyBees scrie:Cred ca discutia de aici a luat un sens de "ba a mea e mai mare" .....
Înapoi la CAFENEA - DISCUTII DESPRE ORICE
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Cristian IONITA şi 24 vizitatori