Da frate..exat asta imi trebuie dar sa fie neaparat 4*4 masina...multe din cele single cab sunt fara 4*4.
Paletii mei au 47/68,5 cm...la mitsubishi l200 cu clubcab sau dublecab lungimea benei e cam 1,8-1,5 m si latimea de 1,8 m.
Deci daca iau un clubcab 4*4..adica cabina extinsa, mai are doua locuri mici inghesuite in spate si portiera mai lunga..cand deschizi ai acces la locurile din spate.
Oricum pe o platforma de 1,8/1,8 intra 10 paletzei inghesuiti...8 duci sigur...deci 16 stupi sau 32 de roiuri.
Tot minim 8 paleti merg si pe patul de 1,5/1,8 m care se poate pune pe orice dublecab...deja acolo merg si paletii si 5 persoane in masina...adica poti lua si o gashca de haiduci la treaba.
Pe remorca de 4 m..intra iar 24 de paletzei adica 96 de roiuri sau 48 de stupi care pot fi si la 3-4 corpuri si ramane pe platforma si un spatui de 24/220 cm unde fixezi macaraua.
E avantajos...merg 64 de stupi bomba sau 128 roiuri la 6 rame daca pun un rand de paleti...dar pe remorca se pot pune 2 randuri pt ca inaltimea paletului cu un corp si capac e mica...dupa calculele mele..pot muta 224 roiuri la 6 rame la o singura mutare...56 de paleti, fiecare adapostind cate 4 roiuri.
La L200 ca si la multe alte pickup-uri..conteaza motorizarea..tre sa te uiti dupa modelele scoase, in fct de an, model etc...au motoare diferite cu CP si Cuplu motor diferit...trebuie un cuplu cat mai mare,,peste 300 NM daca se poate. Deci o sa fiu atent la asta...
Nu ma doare capul de tabla...poate sa arate ca un lighean...important este ce are sub capota, cum se prezinta sasiul si cum sta la partea mecanica. Asa o sa imi caut masina...nu ma incanta masinile sclipitoare...