Prima pagină APICULTURA GENERALA INTRETINEREA ALBINELOR

Discutii despre lucrari sezoniere,tehnici de ingrijire in diferite tipuri de stupi.Intretinerea familiilor de albine in cele trei tipuri mari de stupi...
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

MER CE SI CUM

Mesajde vasea57 » 01 Sep 2011, 19:18

BUNA ZIUA sunt un incepator care ca toti cei ca mine se gandesc la inmultirea fam ( care de fapt sunt niste roiuri ) si mam gandit sa va intreb ca de trebuie sa inapoiez cutiile de unde iam inprumutat
care e treaba cu MER ca din citite si va spun ca am citit :shock: pare usor de lucrat cu ei eu as vrea sa mi fac singur deci as dori daca nu va deranjez ceva schite (sau link spre ele) si ceva sfaturi
va multumesc de rabdarea care o aveti fata de cei ca mine
greu e doamne la-n ceput da razbat eu pan 'laurma
Avatar utilizator
vasea57
 
Mesaje: 77
Membru din: 07 Aug 2011, 20:08
Localitate: tg neamt jud neamt com vanatori neamt sat nemtisor

Re: MER CE SI CUM

Mesajde andrei_calinescu » 01 Sep 2011, 19:32

vasea57 scrie:BUNA ZIUA sunt un incepator care ca toti cei ca mine se gandesc la inmultirea fam ( care de fapt sunt niste roiuri ) si mam gandit sa va intreb ca de trebuie sa inapoiez cutiile de unde iam inprumutat
care e treaba cu MER ca din citite si va spun ca am citit :shock: pare usor de lucrat cu ei eu as vrea sa mi fac singur deci as dori daca nu va deranjez ceva schite (sau link spre ele) si ceva sfaturi
va multumesc de rabdarea care o aveti fata de cei ca mine


Pai legat de discutia cu ME-ul , cred ca am putea extrapola la MER.
La ME s-a concluzionat ca ideal pentru Romania dezvoltarea se face ca si la Warre(adaugare corpuri in jos) si magazii productie peste cuib.
Se pare ca s-a obtinut unanimitate aici.

La MER ar fi la fel? Asta e una din intrebari din care decurg multe, multe.