Prima pagină APICULTURA GENERALA CRESTEREA MATCILOR

Discutii despre diferite metode de crestere a matcilor in stupina , imperecherea matcilor , transport si introducere in noile familii de albine .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

metoda transvazarii-ajutor pt incepator

Mesajde lupu_albinelor » 28 Ian 2012, 20:08

Buna seara.as dorii sa deschid un subiect,care sper sa ma ajute sa inteleg mai bine metoda transvazarii(sau dublei transvazari,nu stiu care e diferenta) pentru cresterea matcilor.Sunt un apicultor incepator sa spun am 4 ani de 'experienta',am aproape 80 familii,pana acum am inmultit doar prin roire,si am mai cumparat ceva matci gata fecundate.As fi interesat daca ma poate ajuta cineva sa imi explice cum e cu metoda transvazarii,a stupului starter,finisor,introducerea botcilor,formarea nucleilor,etc.De citit am citit pe ici pe colo,dar practica intotdeauna e alta.as dorii daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi din practica.Mi-ati fi de mare ajutor.multumesc anticipat.
"Nihil sine Deo"
Avatar utilizator
lupu_albinelor
 
Mesaje: 59
Membru din: 28 Ian 2012, 16:46
Localitate: Prahova

Re: metoda transvazarii-ajutor pt incepator

Mesajde ves.lucian.zabrani » 28 Ian 2012, 23:04

ma inscriu si eu ca si tine !!! si eu vreau sa incep anul asta !!! din cate am inteles prima tura care iti iasa este mai grea !!! dupa este floare la ureche !!!
vedem noi anul asta !!!
Sa traim cu si in HRISTOS , singura noastra bucurie si nadejde neinselatoare !!!
Se poate trai fara sa ai albine !!! DAR CE ROST ARE ???
Nu-mi pare rau ca ma inteapa albina !!! Imi pare rau ca moare dupa ce ma inteapa !!!
Avatar utilizator
ves.lucian.zabrani
 
Mesaje: 5869
Membru din: 24 Feb 2011, 11:57
Localitate: Zabrani

Re: metoda transvazarii-ajutor pt incepator

Mesajde proapis13 » 29 Ian 2012, 09:31

Bine ai venit in marea familie a apicultorilor forumisti