Prima pagină APICULTURA GENERALA CRESTEREA MATCILOR

Discutii despre diferite metode de crestere a matcilor in stupina , imperecherea matcilor , transport si introducere in noile familii de albine .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

Scula IGI in functie

Mesajde ves.lucian.zabrani » 27 Iul 2011, 17:37

Sunt incepator si voi creste matci anul viitor . Deocamdata le marchez pe cele care le am cu o metoda pe care am vazut-o la IGI .
Sa traim cu si in HRISTOS , singura noastra bucurie si nadejde neinselatoare !!!
Se poate trai fara sa ai albine !!! DAR CE ROST ARE ???
Nu-mi pare rau ca ma inteapa albina !!! Imi pare rau ca moare dupa ce ma inteapa !!!
ves.lucian.zabrani

Re: Scula IGI in functie

Mesajde viorel_v2000 » 27 Iul 2011, 21:47

ves.lucian.zabrani scrie:
Sunt incepator si voi creste matci anul viitor . Deocamdata le marchez pe cele care le am cu o metoda pe care am vazut-o la IGI .

Interesant.

Prima intrebare care-mi vine in minte este insa ce tip de vopsea folositi ? Se pare ca albinele nu sunt iritate de mirosul nou pe care-l are matca.
viorel_v2000

Mesajde ves.lucian.zabrani » 27 Iul 2011, 21:55

l-am luat de la Faget de la targ . am luat si unul alb , dar bunicii au reusit sa mi-l sparga !!! voi face o poza cu el sa vedeti cum arata . arata exact ca si oja pentru muieri doar ca in locul pensulei nu este nimic . cred ca se vede din film !!!
Sa traim cu si in HRISTOS , singura noastra bucurie si nadejde neinselatoare !!!
Nu-mi pare rau ca ma inteapa albina !!! Imi pare rau ca moare dupa ce ma inteapa !!!
ves.lucian.zabrani

Mesajde liviu1965 » 28 Iul 2011, 08:39

Este o carioca speciala ptr.asa ceva . Am dat 30mii.Am sa-i fac o poza...
Ma uit si nu vad nici un attach....
A gata l-am vazut
Pe mai tarziu....
liviu1965

Mesajde ciptheman » 29 Iul 2011, 06:46