de lucky5strike » 11 Feb 2017, 14:27
E varianta Extracab 2014. 144 cp, 2,5 cmc, 1,8 to masa proprie, sarcina utila 0,82 to, taractabil - 2.8 to Modelul alb din flota de la CEZ, ca idee. Costuri - impozit 400, rovinieta 400, asigurare 1200, consum 7,5%. E masina fiabila, robusta, am 35000 km facuti in orice conditii si nu pot spune ca-i gasesc vreun cusur... Bine, suspensia e cam rigida... si daca vrei sa cresti sarcina de incacare (kit de 2-4-600 kg, rigiditatea suspensiei creste). Pe bena contine alea doua cocoase care te limiteaza mult, de asta studiez treaba cu flatbed. Daca puteti, gasiti una noua pe spate doar cu sasiu si-l construiti voi, sau una de 10-15 ani prin Germanica, Toyota Hilux sau Ford Ranger (la asta din urma, model nou, motorul de 3.2 poate tracta 3.350 kg, cu util de 1.1 to, parca!), dar neaparat in ideea ca o faci flatbed. In teren, nu ai cum sa ramai cu ea, chiar si un pic suspendat pe burta, stai pe reductor si te concentrezi pe roata care prinde cat de cat.
Relativ la ce ziceai, CI, deseori doar o portiune de 20-30m, gen o mica vale in padure unde se scurge apa de pe o panta de 3-400 m te opreste sa treci mai departe sa gasesti locul ideal. Daca cu masina cu stupii intri cand se poate, cu masina de trambalare zilnica, sirop, caturi, sau stiu eu ce alte interventii, tre sa poti sa intri oricand.
Pax vobiscum!