de daffid mihailov » 21 Ian 2019, 01:33
. Numai ca educarea consumatorului o face mass media prin banii marilor magazine. Vara trecuta ma uitam la o reclama de la Kaufland la produse fresh si era o rosie taiata pe jumatate, din aia cu coaja tare si cu miez ce imita o inima. Consumatorul crede ca aia e rosie adevarata.
Reversul. Ma uit pe youtube la un hobist ce creste rosii in solar la tara. Si afea soi romanesc din ala cat capu, zemos si cu deformari. Ghiciti comentarii. Ca le-a injetat ca wunt stropite ca au cancer de-aia sunt asa deformate, ca le da hormoni de crestere. Omul cultiva pentru el si le stropise doar cu zeama de urzici.
In concluzie, e cale lunga sa educi consumatorul cand e greu sa distingi ca apicultor intre o miere adevarata si una falsa.
Pe eticheta e obligatoriu sa scrie caloriile. Ca si cum ar fi o informatie vitala. Adica un lucru general si inutil.
Şi albinele au aceeaşi soartă ca toate marile adevăruri. Trebuie să înveţi să le observi. Maurice Maeterlink