Fiecare stie ce are sub c*r.....nu e trasa de par si stiu ce consum am la masina. Drumul e intins cu urcusuri nesimnificative.Ca vrei sau nu sa crezi e parerea ta.
Cat despre consum la LT......ma mir sa fie cel ma scazut.
kovacslg scrie:Ex masina de 15 ani luat cu 5000 de euro cat de cat rezonabila.
Sa zicem ca o folosoti 10 ani, dupa care valoarea tinde spre 1000 eur.
1 depreciere 4000 euro
2 costul punerii la punct
3 impozit, asigurare, taxa drum
4 itp de 5 ori
5 1 set de anvelope
6 2 acumlatori
7 cel putin trei revizii de ulei si filtre
8 minim odata un set ambreaj
9 reparatii curente suspensie directie
10 retusari caroserie pt itp de 4 ori
11 reparatii imprevizibile injectoare, turbo, egr, cutie, transmisie, frane, electrice, etc
12 costuri incidente mici tip vulcanizare,
13 costuri evenimente rutiere ( se pot intampla si riscul cade pe proprietar pt cele suferite din vina ptoprie in cazul in care masina nu este asigurata casco)
14 motorina si ulei si alte lichide de completare.
Adunati toate astea si impartiti la 10 si veti vedea cat va costa un an de pastoral , sau impartiti la nr de km si veti vedea cat va costa pe km.
pai ce consum ai la masina , plin cu stupi??? si ce masina.?mausica scrie:Fiecare stie ce are sub c*r.....nu e trasa de par si stiu ce consum am la masina. Drumul e intins cu urcusuri nesimnificative.Ca vrei sau nu sa crezi e parerea ta.
Cat despre consum la LT......ma mir sa fie cel ma scazut.
Itp de 5 ori in 10 ani la utilitara?? nu traiti in romania??kovacslg scrie:Ex masina de 15 ani luat cu 5000 de euro cat de cat rezonabila.
Sa zicem ca o folosoti 10 ani, dupa care valoarea tinde spre 1000 eur.
1 depreciere 4000 euro
2 costul punerii la punct
3 impozit, asigurare, taxa drum
4 itp de 5 ori
5 1 set de anvelope
6 2 acumlatori
7 cel putin trei revizii de ulei si filtre
8 minim odata un set ambreaj
9 reparatii curente suspensie directie
10 retusari caroserie pt itp de 4 ori
11 reparatii imprevizibile injectoare, turbo, egr, cutie, transmisie, frane, electrice, etc
12 costuri incidente mici tip vulcanizare,
13 costuri evenimente rutiere ( se pot intampla si riscul cade pe proprietar pt cele suferite din vina ptoprie in cazul in care masina nu este asigurata casco)
14 motorina si ulei si alte lichide de completare.
Adunati toate astea si impartiti la 10 si veti vedea cat va costa un an de pastoral , sau impartiti la nr de km si veti vedea cat va costa pe km.
yuonyuon scrie:pai ce consum ai la masina , plin cu stupi??? si ce masina.?mausica scrie:Fiecare stie ce are sub c*r.....nu e trasa de par si stiu ce consum am la masina. Drumul e intins cu urcusuri nesimnificative.Ca vrei sau nu sa crezi e parerea ta.
Cat despre consum la LT......ma mir sa fie cel ma scazut.
kovacslg scrie:
Ex 64 de fam pastoral, cu vatra zona cluj, cu utilitara inchiriata, tarife calculate la km dublii, deci maxim posibil.
1 vatra - rapita 220 km - zona Oradea catre Arad sau catre Satu Mare -900 ron
2 rapita- s1 100 km - VM (poate fi mai putin) - 450 ron
3 s1-s2 150km 700 ron
4 s2 - tei / munte / -100 km - 450 ron
5 tei - fs 100 km - 450 ron
6 fs - vatra 200 km - 900 ron
Respecte
yuonyuon scrie:Itp de 5 ori in 10 ani la utilitara?? nu traiti in romania??kovacslg scrie:Ex masina de 15 ani luat cu 5000 de euro cat de cat rezonabila.
Sa zicem ca o folosoti 10 ani, dupa care valoarea tinde spre 1000 eur.
1 depreciere 4000 euro
2 costul punerii la punct
3 impozit, asigurare, taxa drum
4 itp de 5 ori
Adunati toate astea si impartiti la 10 si veti vedea cat va costa un an de pastoral , sau impartiti la nr de km si veti vedea cat va costa pe km.
reparatii inprevizibile , doar daca bagaiti motorina la bidon(ieftina) care nu are arderea completa , in 10 ani sigur pica tot....
kovacslg scrie:Daca directia sau comportamentul majoritar e argumentul suprem, atunci despre mer nu mai are rost a se discuta.
Glumesc. Si urmaresc cu interes subiectul.
Înapoi la ECHIPAMENTE SI UTILAJE APICOLE
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 22 vizitatori