Prima pagină APICULTURA GENERALA PAGINI PERSONALE ! CINE SUNT EU ?

In aceasta rubrica iti poti prezenta stupina proprie , metode de lucru , tehnici personale si in general tot ce te reprezinta pe tine ca apicultor .
Reguli forum
Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii : viewtopic.php?f=35&t=6168

7Rame

Mesajde 7Rame » 04 Apr 2013, 08:26

Prima data ca si vizitator (2010), si aproape din greseala, apoi cu primul nick, la care am uitat parola (Bobby76-2011) si acum, vedeti dumneavoastra am curaj sa-mi deschid si pagina personala, ca sa devin, sper eu, apicultor cu identitate :D

Ma numesc Adrian Craciun, sunt din Tr Severin, am 37 de ani, sunt de profesie inginer. Cei care ma cunosc ma striga Bobby, porecla cu care m-am ales cand eram mic, din serialul Dallas
Deocamdata sunt necasatorit, sunt cu logodnica mea de aproximativ 7 ani si impreuna impartim viata si pasiunea pentru apicultura.
Contactul meu cu albina s-a stabilit in timp, de cand eram mic, tatal meu administrand mai in permanenta 15-20 familii, pt hobby. S-a ales cu aceasta boala de la mosul si vecinul meu, dl Lazar Mitica, lucrand impreuna cu regretatul apicultor Fota, sau cu Dl Budulan, si binenteles cu subsemnatul, care nu eram altceva decat mascota stupinei: multa frica, aoleeu musca rau, eu dorm pe bancheta, azi e prea cald samd..In rest, ajutam la centrifuga, la rame, aduceam cam tot la "mana" si bineinteles mancam multa...miere :)
In 1994, cand al' batran nu s-a mai putut ocupa de albine, din cauza unui servicu greu, am pierdut toata stupina, iar activitatea a disparut din familia noastra.
Am revenit in 2004, cu 15 familii populate "din cunostinte" in ideea de a crea o activitate recreativa viitorului pensionar al familiei. 15 lazi orizontale, "sicriiele" cum le mai numeam (22 rame, facute la CPL, perete de 4,5 cm-100-110 kg greutate totala la tei) au deschis de data asta pasiunea mea catre apicultura.